نتايج روز اول مرحله ي پله آف
درباره وبلاگ

سلام...... اين وبلاگ كاملا دوستانست براي همه ي واليبيال دوست ها............ خبر هاي به روز و درمورد خود واليبال هر چي كه مربوط به اين ورزش جذابه!!!!% خواهشا خواهشا و خواهشا اگه استاد هايي كه تو اين كارن راهشون ان طرف ها افتاد نقص هاي كارمون رو بگن و حالمون رو خوب كنن..... اميد وارم بتونم نقش كوچيكي رو تو شناخت و عرضه ي اين ورزش نازنين داشته باشم. يا علي!!!
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بال بال.........والبال و آدرس volleyball.sport.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 64
بازدید دیروز : 82
بازدید هفته : 482
بازدید ماه : 482
بازدید کل : 169455
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 285
تعداد آنلاین : 1



بال بال.........واليبال
..................((دنياي واليبال)).....................
پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:نتايج,پلي آف, :: 20:48 ::  نويسنده : واليباليست       

 

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، رقابتهای لیگ دسته یک باشگاههای کشور امروز چهارشنبه 11 بهمن ماه با برگزاری سه مسابقه پی گیری شد که در آن تیم های میزبان پیروز اولین بازی خود در مرحله پلی آف بودند.
در سیرجان تیم گل گهر سیرجان در دیداری پرحاشیه و حساس با نتیجه 3 بر 2 از سد بیرگلد ایرانیان گذشت. سیرجانی ها که در مرحله اول این مسابقات در رده اول گروه دو قرار گرفته بودند در این بازی تیم رده چهارمی گروه یک را شکست دادند تا با این برد به حضور در پلی آف یک قدم نزدیک تر شوند. به این ترتیب در صورتی که بیرگلد در رشت و در بازی برگشت نتواند پیروز شود نماینده سیرجان به مرحله نهایی پلی آف صعود می کند.

اما در دیگر بازی امروز تیم های شهرداری زاهدان و دلیران دشتی بوشهر به مصاف هم رفتند که پیروزی از آن نماینده زاهدان بود. در این بازی شهرداری زاهدان 3 بر صفر از سد دلیران دشتی بوشهر گذشت تا دومین تیم پیروز امروز باشد. زاهدانی ها هم با این پیروزی به حضور در مرحله پلی آف امیدوار تر شدند و مطمئنا برای بازی دور برگشت با برنامه کار می کنند تا بتوانند دومین پیروزی را به دست آورند.

در آخرین بازی هم مناطق نفت خیز جنوب در اهواز از کاله جوان میزبانی کرد که در پایان بازی موفق به شکست میهمان خود شد. نماینده اهواز در این بازی 3 بر 1 بر حریف خود غلبه کرد تا دیگر تیم پیروز این هفته باشد. این تیم هم در این شرایط اولین برد خود در مرحله اول پلی آف را به دست آورد تا در آمل و برای بازی دوم این مرحله آماده شود. کاله هم در صورتی که نتواند در بازی دوم جبران این شکست را کند از صعود به جمع 4 تیم برتر لیگ دسته یک باز می ماند.
دو بازی دیگر این مرحله هم روز جمعه 13 بهمن ماه برگزار می شود.
 
نتایج کلی مسابقات امروز به شرح زیر است:
گل گهر سیرجان 3 – 2 بیرگلد ایرانیان
(16-25 ، 28-30 ، 25-23 ، 25-22 ، 15-11)
 
شهرداری زاهدان 3- صفر دلیران دشتی بوشهر
(25-22 ، 25-13 ، 30-28)
 
مناطق نفت خیز جنوب 3 -1 کاله جوان
(25-21 ، 29-27 ، 17-25 ، 25-21)

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: