پلی‌آف لیگ دسته اول والیبال
درباره وبلاگ

سلام...... اين وبلاگ كاملا دوستانست براي همه ي واليبيال دوست ها............ خبر هاي به روز و درمورد خود واليبال هر چي كه مربوط به اين ورزش جذابه!!!!% خواهشا خواهشا و خواهشا اگه استاد هايي كه تو اين كارن راهشون ان طرف ها افتاد نقص هاي كارمون رو بگن و حالمون رو خوب كنن..... اميد وارم بتونم نقش كوچيكي رو تو شناخت و عرضه ي اين ورزش نازنين داشته باشم. يا علي!!!
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بال بال.........والبال و آدرس volleyball.sport.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 75
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 519
بازدید کل : 169492
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 285
تعداد آنلاین : 1



بال بال.........واليبال
..................((دنياي واليبال)).....................
پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:دسته يك,واليبال, :: 17:46 ::  نويسنده : واليباليست       

لیگ دسته اول والیبال باشگاه های ایران در مرحله مقدماتی به پایان رسید و ۴ تیم برتر هر گروه برای حضور در مرحله پلی آف معرفی شدند تا از روز چهارشنبه، ۱۱ بهمن ماه مسابقات خود را در این مرحله آغاز کنند. سایر تیم ها هم برای کسب رده های نهم تا چهاردهم به مصاف هم می روند.

 

از رقابت های مرحله پلی آف، گل گهر سیرجان میزبان بیرگلد ایرانیان است. سیرجانی ها که در مرحله مقدماتی در رده اول گروه دوم قرار گرفتند و بهترین عملکرد را در میان تیم های این گروه داشتند به مصاف تیم رده چهارمی گروه یک یعنی بیرگلد ایرانیان می روند. گل گهر که برای حضور در جمع ۴ تیم برتر از ابتدای فصل با قدرت کار کرده به پیروزی در این بازی فکر می کند و باید مقابل انگیزه بالای بیرگلدی ها به میدان برود.

 

در زاهدان هم شهرداری زاهدان میزبان دلیران دشتی بوشهر است. شهرداری زاهدان در رده دوم گروه یک قرار گرفت و دلیران دشتی بوشهر هم با قرار گرفتن در رده سوم گروه دوم مجوز صعود به پلی آف را به دست آوردند. حالا هر دو تیم برای پیروزی برنامه دارند تا بتوانند اولین پیروزی دور رفت پلی آف را به دست آورند.

 

مناطق نفت خیز جنوب در اهواز میزبان کاله جوان است و در اردکان هم تیم پیشگامان شفق اردکان از شهرداری پانزده خرداد پیشوا میزبانی می کند. این تیم ها هم هر کدام برای پیروزی و کسب اولین برد در مرحله پلی آف با قدرت و تمام داشته های خود پا به میدان می گذارند تا شرایط برای صعود به مرحله بعد هموارتر شود. مطمئناً بازی های این روز می تواند از حساسیت بالایی برخوردار باشد و تیم هایی که با برنامه و فکر بهتری بازی کنند می توانند بهترین نتیجه را در این مرحله به دست بیاورند.

 

در ادامه این مسابقات و برای کسب رده های نهم تا چهاردهم قرار بود در تبریز تیم مقاومت بسیج این شهر از آریا صنعت بابل کنار پذیرایی کند و در کرمان هم گواشیر کرمان با طلایی پوشان قرچک مسابقه دهد که به علت انصراف تیم های آریا صنعت و طلایی پوشان از ادامه مسابقات تیم گواشیر کرمان در رده سیزدهم و طلایی پوشان در رده چهاردهم قرار گرفت. مقاومت بسیج هم رده نهم و آریا صنعت بابل کنار در رده دهم قرار گرفت.

 

در تهران هم تیم عقاب تهران با سفیر قم مسابقه دهد تا مقام های یازدهم و دوازدهم این لیگ هم مشخص شود.

 

* برنامه کامل این مسابقات به شرح زیر است:

 

چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه

 

سیرجان، ساعت ۱۶، گل گهر سیرجان – بیرگلدایرانیان

 

زاهدان، ساعت ۱۶، شهرداری زاهدان – دلیران دشتی بوشهر

 

اهواز، ساعت ۱۶، مناطق نفت خیز جنوب – کاله جوان

 

جمعه ۱۳ بهمن ماه

 

تهران، ساعت ۱۶، عقاب تهران – سفیر قم

 

اردکان، ساعت ۱۶، پیشگامان شفق اردکان – شهدای ۱۵ خرداد پیشوا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: