نتايج ديدارهاي هفته نوزدهم ليگ واليبال(دور برگشت)
درباره وبلاگ

سلام...... اين وبلاگ كاملا دوستانست براي همه ي واليبيال دوست ها............ خبر هاي به روز و درمورد خود واليبال هر چي كه مربوط به اين ورزش جذابه!!!!% خواهشا خواهشا و خواهشا اگه استاد هايي كه تو اين كارن راهشون ان طرف ها افتاد نقص هاي كارمون رو بگن و حالمون رو خوب كنن..... اميد وارم بتونم نقش كوچيكي رو تو شناخت و عرضه ي اين ورزش نازنين داشته باشم. يا علي!!!
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بال بال.........والبال و آدرس volleyball.sport.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 75
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 498
بازدید کل : 169471
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 285
تعداد آنلاین : 1



بال بال.........واليبال
..................((دنياي واليبال)).....................
هفته نوزدهم مسابقات واليبال ليگ برتر باشگاه هاي کشور با پيروزي تيم هاي متين ورامين، سايپا البرز، نوين کشاورز و باريج اسانس آغاز شد.

 در چارچوب هفته نوزدهم (هشتم دور برگشت) مسابقات واليبال ليگ برتر باشگاه‌هاي کشور امروز چهارشنبه تيم پيکان صدرنشين در مصاف با متين ورامين متحمل شکست شد. اين بازي در حالي با پيروزي قاطع شاگردان مصطفي کارخانه به پايان رسيد که آنها در مرحله رفت نيز موفق به شکست خودروسازان شده بودند.

در روزي که پيکان متحمل دومين شکست اين فصل برابر متين ورامين و سومين شکست خود در کل مسابقات شد، رقيب صنعتي اين تيم در ديدار خانگي موفق به شکست پيشگامان کوير يزد شد. يزدي‌ها در حالي نتيجه اين ديدار را واگذار کردند که طي هفته رو به پايان رفت و آمد هاي زيادي براي تغيير در کادر فني آنها شد که در نهايت برکناري عباسعلي ميرحسيني و معرفي ابراهيم وادي به عنوان جايگزين وي را به دنبال داشت اما به نظر مي‌رسد شوک وارد شده به يزدي‌ها در نخستين گام تاثيري به حال آنها نداشت. در هر صورت سايپا با کسب پيروزي برابر پيشگامان جايگاه خود را در رده چهارم مستحکمتر کرد.

شاگردان مسعود آرمات هم در هفته نوزدهم رقابت‌هاي واليبال ليگ برتر موفق شدند مانند دور رفت گنبدي‌ها را با شکست مواجه کنند. البته اين بار رقابت دو تيم نوين کشاورز و جواهري گنبد تا گيم پنجم ادامه داشت. تنها 400 نفر تماشاگر اين بازي در خانه واليبال تهران بودند.
ديدار تيم‌هاي شهرداري تبريز و شهرداري اروميه در چارچوب هفته نوزدهم (هشتم دور برگشت) رقابت‌هاي واليبال ليگ برتر باشگاه‌هاي کشور امروز چهارشنبه در سالن شهيد اقدمي تبريز و در حضور 1500 تماشاگر برگزار شد. شاگردان مساجدي که از امتياز ميزباني برخوردار بودند، همانند دور رفت بازنده اين بازي شدند اين در حالي است که آنها دو گيم نخست ديدار برابر شهرداري اروميه را به سود خود تمام کردند.

شکست برابر شهرداري اروميه چهاردهمين باخت شهرداري تبريز در اين فصل از رقابت‎هاي واليبال ليگ برتر بود. شهرداري اروميه با کسب اين پيروزي جايگاه خود در رده پنجم تثبيت کرد و براي صعود به رده چهارم اميدوارتر شد.

در ديگر ديدار اين هفته از مسابقات تيم کاله نيز در ديداري که تا گيم پنجم ادامه داشت موفق شد آلومينيوم المهدي بندرعباس را شکست دهد و شکست دور رفت خود برابر اين تيم را جبران کند.

باريج اسانس که در مرحله رقابت‌هاي واليبال ليگ برتر مقابل ميزان خراسان تن به شکست 3 بر يک داده بود در ديدار برگشت نيز اين نتيجه را تکرار کرد اما اين بار به سود خود. نتيجه چهار ديدار برگزار شده در هفته نوزدهم (هشتم دور برگشت) مسابقات واليبال ليگ برتر باشگاه‎هاي کشور به شرح زير است:

* متين ورامين 3 - پيکان تهران صفر
(25 بر 23)، (25 بر 21)، (25 بر 23)

* سايپا البرز 3 - پيشگامان کوير يزد يک
(25 بر 17)، (20 بر 25)، (25 بر 23)، (25 بر 21)

* نوين کشاورز 3 - جواهري گنبد 2
(25 بر 17)، (20 بر 25)، (23 بر25)، (26 بر 24)، (15 بر 13)

* باريج اسانس کاشان 3 - ميزان خراسان يک
(19 بر 25)، (31 بر 29)، (25 بر 23)، (25 بر 21)

* شهرداري تبريز 2 - شهرداري اروميه 3
(25 بر 21)، (26 بر 24)، (22 بر 25)، (17 بر 25)، (16 بر 18)

* آلومينيوم المهدي بندرعباس 2 - کاله آمل 3
(22 بر 25)، (24 بر 26)، (25 بر 23)، (25 بر 23)، (17 بر 19)

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: