مدعیان لیگ بانوان همچنان در تعقیب یکدیگر
درباره وبلاگ

سلام...... اين وبلاگ كاملا دوستانست براي همه ي واليبيال دوست ها............ خبر هاي به روز و درمورد خود واليبال هر چي كه مربوط به اين ورزش جذابه!!!!% خواهشا خواهشا و خواهشا اگه استاد هايي كه تو اين كارن راهشون ان طرف ها افتاد نقص هاي كارمون رو بگن و حالمون رو خوب كنن..... اميد وارم بتونم نقش كوچيكي رو تو شناخت و عرضه ي اين ورزش نازنين داشته باشم. يا علي!!!
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بال بال.........والبال و آدرس volleyball.sport.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 75
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 510
بازدید کل : 169483
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 285
تعداد آنلاین : 1



بال بال.........واليبال
..................((دنياي واليبال)).....................

 
مدعیان لیگ بانوان همچنان در تعقیب یکدیگر
 
دور برگشت رقابتهای لیگ برتر والیبال بانوان کشور امروز پنج شنبه 19 بهمن ماه آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته اول از دور برگشت رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاههای بانوان کشور امروز با برگزاری سه مسابقه در شهرهای مختلف آغاز شد که طی آن تیم های مدعی مقابل حریفان خود پیروز شدند.

در مهمترین بازی این هفته تیم های ذوب آهن و گیتی پسند اصفهان در یک بازی زیبا به مصاف هم رفتند که ذوبی ها موفق شدند اولین شکست متین صدرنشین گیتی پسند را به این تیم تحمیل کنند. در بازی حساس امروز شاگردان صادقی که برای رسیدن به صدر جدول تلاش کرده بودند موفق شدند با نتیجه 3 بر 2 پیروز شوند و خود را به فاصله یک امتیازی با گیتی پسند برسانند. اما آرا هم که برای تداوم صدرنشینی اش با برنامه به میدان رفته بود نتوانست مقابل انگیزه بالای ذوبی ها مقاومت کند و در نهایت به کسب یک امتیاز از این بازی رضایت داد. به این ترتیب گیتی پسند با وجود شکست در این بازی با 15 امتیاز همچنان صدرنشین ماند و تیم ذوب آهن هم در تعقیب این تیم با 14 امتیاز در رده دوم قرار دارد.

در مشهد تیم میزان مشهد از ستاره های پارس میزبانی کرد که در دیداری حساس مقابل این تیم شکست خورد. در این بازی شاگردان عیدی موفق شدند شکست دور رفت را با نتیجه 3 بر 2 جبران کنند و با 5 امتیاز به رده چهارم صعود کنند. اما تیم میزان هم که برای رسیدن به پیروزی تلاش بسیاری انجام داد نتوانست در خانه مانع از باخت شود و در نهایت پیروزی را به تیم میمان هدیه کرد. به این ترتیب شاگردان داوطلب با تک امتیاز کسب شده از این بازی 3 امتیازی شدند اما همچنان در رده آخر جدول رده بندی باقی ماندند. ستاره های پارس هم 5 امتیازی شد و به رده چهارم صعود کرد.

در آخرین بازی این هفته هم تیم های متین ورامین و گاز تهران به مصاف هم رفتند. در این بازی که در خانه والیبال برگزار شد گاز تهران موفق شد 3 بر صفر از سد میزبان خود بگذرد و همچنان در رده سوم بماند. شاگردان صدیقی نتیجه بازی رفت در این بازی تکرار کردند تا به دنبال تیم های ذوب آهن و گیتی پسند پیش بروند. اما متین ورامین با شکست امروز پنجمین شکست خود را تجربه کردند تا با همان 4 امتیاز خود در به رده پنجم سقوط کنند. به این ترتیب گار تهران هم با 13 امتیاز در رده سوم ماند.

نتایج کلی بازیهای امروز به شرح زیر است:
متین وارنا ورامین صفر– 3 گاز تهران
(16-25 ، 20-25 ، 21-25)

میزان مشهد 2–3 ستاره های پارس
(23-25 ، 27-25 ، 23-25، 25-14، 10-15)

ذوب آهن 3 – 2  گیتی پسند
(26-24، 21-25، 19-25، 25-19، 15-13)
 
هم اکنون جدول رده بندی این مسابقات تا پایان هفته ششم به شرح زیر است:
1-      گیتی پسند با 15 امتیاز
2-      ذوب آهن با 14 امتیاز
3-      گاز تهران با 13 امتیاز
4-      ستاره های پارس با 5 امتیاز
5-      متین وارنا با 4 امتیاز
6-      میزان خراسان با 3 امتیاز


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: