دسته یکی ها بازی دوم مرحله پلی آف
درباره وبلاگ

سلام...... اين وبلاگ كاملا دوستانست براي همه ي واليبيال دوست ها............ خبر هاي به روز و درمورد خود واليبال هر چي كه مربوط به اين ورزش جذابه!!!!% خواهشا خواهشا و خواهشا اگه استاد هايي كه تو اين كارن راهشون ان طرف ها افتاد نقص هاي كارمون رو بگن و حالمون رو خوب كنن..... اميد وارم بتونم نقش كوچيكي رو تو شناخت و عرضه ي اين ورزش نازنين داشته باشم. يا علي!!!
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بال بال.........والبال و آدرس volleyball.sport.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 62
بازدید دیروز : 82
بازدید هفته : 480
بازدید ماه : 480
بازدید کل : 169453
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 285
تعداد آنلاین : 1



بال بال.........واليبال
..................((دنياي واليبال)).....................
سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:واليبال,دسته يك,پلي آف, :: 18:50 ::  نويسنده : واليباليست       

دسته یکی ها بازی دوم مرحله پلی آف

 
مرحله دوم رقابتهای لیگ دسته اول باشگاههای کشور روز چهارشنبه 18 بهمن ماه در شهرهای مختلف برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دور برگشت از مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه 18 بهمن ماه با  برگزاری چهار مسابقه در شهرهای رشت، بوشهر، آمل و پیشوا انجام می شود.
در رقابتهای این روز در رشت تیم بیرگلد ایرانیان از گل گهر سیرجان پذیرایی می کند. بیرگلد که در بازی رفت مقابل این تیم با نتیجه 3 بر 2 شکست خورده بود برای جبران نتیجه و کسب پیروزی به میدان می رود تا شانس خود را برای رسیدن به دور نهایی بیازماید.

در بوشهر تیم های دلیران دشتی بوشهر و شهرداری زاهدان به مصاف هم میروند. شهرداری زاهدان که در بازی رفت قاطعانه بر بوشهری ها با نتیجه 3 بر صفر پیروز شدند برای تکرار پیروزی خود به میدان می روند. در صورتی که زاهدان در این بازی پیروز شود صعودش به مرحله بعد مسجل می شود.
در آمل هم کاله جوان میزبان مناطق نفت خیز جنوب است. جدال این دو تیم که در بازی رفت با نتیجه 3 بر 1 به سود جنوبی ها تمام شده بود در آمل دوباره برگزار می شود تا در صورتی که کاله پیروز شود تیم ها به بازی سوم بروند و در صورتی که مناطق پیروز شود این تیم راهی مرحله نهایی شود.
اما در آخرین بازی این دور تیم های شهدای 15 خرداد پیشوا و پیشگامان شفق اردکان در شهر پیشوا با یکدیگر روبه رو می شوند. اردکانی ها که با انگیزه بالا و به دلیل پیروزی در بازی اول به مصاف این تیم می روند در نظر دارند تا در پیشوا کار را یکسره کنند و به دور نهایی صعود کنند. اما این در حالی است که پیشوا هم دل به حمایت هوادانش بسته با بتوانند با تکیه بر آنها و کادر فنی شان پیروز شوند و نتیجه را به بازی سوم بکشانند.
لازم به ذکر است در مسابقات لیگ دسته اول باشگاههای کشور تیم های مقاومت بسیج تبریز، آریا صنعت بابل کنار، سفیر قم و عقاب تهران مقام نهم  تا دوازدهم و تیم های گواشیر کرمان و طلایی پوشان قرچک مقام سیزدهم و چهاردهم را کسب کردند.

برنامه کلی مسابقات دور برگشت مرحله پلی آف به شرح زیر است:
رشت ساعت 16: بیرگلد ایرانیان – گل گهر سیرجان
ساعت 16: دلیران دشتی بوشهر – شهرداری زاهدان
ساعت 18:30: کاله جوان -  مناطق نفت خیز جنوب
ساعت 16: شهدای 15 خرداد پیشوا – پیشگامان شفق اردکان


نظرات شما عزیزان:

كيميا
ساعت20:41---25 بهمن 1391
سلام

بي نظير واقعا عاليه

منبع شما چي بوده؟
پاسخ:بشتر وقت ها سايت فدراسيون واليبال


farideh
ساعت21:01---18 بهمن 1391
به نظر من تو دیوووووووووووونه
e pas traxtur chi????????????


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: