حضور 22 تیم مردان و 16 تیم زنان در قهرمانی آسیا
درباره وبلاگ

سلام...... اين وبلاگ كاملا دوستانست براي همه ي واليبيال دوست ها............ خبر هاي به روز و درمورد خود واليبال هر چي كه مربوط به اين ورزش جذابه!!!!% خواهشا خواهشا و خواهشا اگه استاد هايي كه تو اين كارن راهشون ان طرف ها افتاد نقص هاي كارمون رو بگن و حالمون رو خوب كنن..... اميد وارم بتونم نقش كوچيكي رو تو شناخت و عرضه ي اين ورزش نازنين داشته باشم. يا علي!!!
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بال بال.........والبال و آدرس volleyball.sport.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 48
بازدید دیروز : 75
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 541
بازدید کل : 169514
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 285
تعداد آنلاین : 1



بال بال.........واليبال
..................((دنياي واليبال)).....................

حضور 22 تیم مردان و 16 تیم زنان در قهرمانی آسیا

 
کنفدراسیون والیبال آسیا تیم های ثبت نام کننده در رقابت های قهرمانی آسیا را معرفی کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2013 در بخش زنان و مردان به میزبانی ویتنام و امارات برگزار می شودکه کنفدراسیون والیبال آسیا اسامی تیم های شرکت کننده در این رقابت ها را اعلام کرد که بر این اساس 22 تیم در بخش مردان و 16 تیم در بخش زنان معرفی شدند که نام ایران در هر دو بخش وجود دارد.
البته این برای نخستین بار است که 22 تیم برای حضور در جام ملتهای آسیا اعلام آمادگی می کنند که یکی از دلایل آن انتخابی برای حضور در مسابقات جهانی است.
 تیم ملی والیبال مردان کشورمان که سال گذشته عنوان قهرمانی این مسابقات را به دست آورد به عنوان بخت اول قهرمانی در این مسابقات است و برای دفاع از عنوان قهرمانی به میدان می رود. تیم بانوان هم سال گذشته مقام هشتم آسیا را به دست آورده بود.
اما در بخش مردان تیم های قزاقستان، کره جنوبی، هند، لبنان، پاکستان، اردن، چین، ازبکستان، میانمار، برونئی، چین تایپه، قطر، استرالیا، عراق، عربستان، سریلانکا، امارات، ژاپن، نیوزلند، ایران، تایلند و اندونزی در این مسابقات شرکت می کنند.
در بخش زنان هم تیم های قزاقستان، کره جنوبی، چین، میانمار، چین تایپه، ویتنام، هند، استرالیا، سریلانکا، هنگ کنگ، ژاپن، نیوزلند، ایران ، فیلیپین ، مغولستان و اندونزی آمادگی خود را اعلام کردند.
رقابتهای جام ملتهای آسیا در بخش مردان در امارات 9 تا 19 مهرماه و مسابقات زنان هم به میزبانی تایلند از 14 تا 22 اردیبهشت برگزار می شود.


 




سرویس عکس:


حضور 22 تیم مردان و 16 تیم زنان در قهرمانی آسیا 1


نظرات شما عزیزان:

aslan
ساعت18:59---18 بهمن 1391
nice

sara
ساعت18:57---18 بهمن 1391
mamnon faravan

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: